Loading cart contents...LT
Pažiurėti krepšelį Užmokėti
Suma: 0

.

F.A.Q.

Kodėl verta pirkti internetinėje Topgold.lt parduotuvėje?

Jūs visiškai nerizikuojate pirkdami mūsų internetinėje parduotuvėje. Visų pirma, kainos pateiktos internetinėje parduotuvėje yra ~30%  mažesnės negu mūsų  TOPGOLD  parduotuvėse.

Antra, perkant internetu egzistuoja galimybė grąžinti ar apkeisti prekes. Tokia išimtis taikoma tik perkant internetu, kadangi pagal LR įstatymus juvelyriniai gaminiai nėra grąžinami ir nekeičiami, kaip dauguma kitų prekių.

Ką daryti jeigu nesulaukiu siuntos užsakytos per kurjerį?

Kai prekę išsiunčiama klientui siunčiamas elektroninis laiškas su siuntos registracijos numeriu. Jeigu Jūs nesulaukiate   kurjerio  skambučio , prašome kreiptis į LP Express numeriu 8700 55 400. Klausydami meniu pasirinkite “siuntų paieška” ir padiktuokite operatorei Jūsų siuntos numerį ir jinai Jums padės.

Arba   www.lpexpress.lt   „siuntų paieška”.

Ką daryti jeigu įsigytame gaminyje pastebėjau gamyklinį broką?

Trijų mėnesių laikotarpyje,nemokamai taisome arba keičiame gaminius , kurie turėjo paslėptą gamyklinį (ne  „broką“,atsiradusi netinkamo naudojimo metu) broką.

Kodėl mano užsakymas buvo anuliuotas?

Užsakymo anuliavimas:

  • Užsakant prekes kurjeriu ir norint mokėti jam grynaisiais – Atveju kai nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 darbo dienas, tuomet užsakymas anuliuojamas.
  • Užsakant prekes pasirinkus mokėjimo būdu banko pavedimą arba mokėjimą per mokėjimai.lt sistemą užsakymas anuliuojamas negavus mokėjimo per 2 darbo dienas.

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu nusiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikras, kad užsakymas yra vykdomas.

Ką tik padariau užsakymą ir ant mano norimo gaminio parašyta, kad šiuo metu gaminys rezervuotas arba parduotas. Kaip suprasti?

Kadangi dažniausiai prekės yra vienetinės, po užsakymo prekė iš karto išimama iš tinklapio katalogo ir nėra prieinama kitiems vartotojams. Jeigu į elektroninį paštą gavote laišką su užsakymo patvirtinimu, galite neabejoti kad ši prekė rezervuota būtent Jums.

Kaip elgtis jeigu gavau siuntinį pažeistoje pakuotėje?

Svarbu! Priimdami iš kurjerio arba paštininko siutinį ar pasiimdami jį LP Express terminale arba atsiimdami pašte, patikrinkite, ar nėra pažeista pakuotė ir prekės. Jei taip atsitiko, pažymėkite tai gavimo dokumente ir informuokite mus el.paštu [email protected] per 3 kalendorines dienas.

Ar galima grąžinti prekę, jeigu ji man netiks?

Taip, galima. Nepaisant to, kad remiantis Lietuvos įstatymo nuostatomis juvelyrinių dirbinių grąžinimas nėra įmanomas, mes suprantame, kad gaminio pirkimas internetu, matant tik jo nuotrauką, ne toks paprastas, kaip pirkimas žiūrint į „gyvą” gaminį. Todėl, jeigu dėl bet kokios priežasties gaminys Jums netiko ar nepatiko, jį galite grąžinti mums paštu per penkias darbo dienas (tai svarbu).

Išsiųskite grąžinamą prekę originaliame įpakavime su nepažeistom etiketem, nenešiotą, sąskaita – faktūra bei užpildyti grąžinimo prašymą, per penkias darbo dienas nuo prekės gavimo dienos. Prašyme turi būti nurodyta grąžinimo priežastis, Jūsų banko sąskaitos numeris grąžinimui atlikti. Siuntos pristatymo išlaidų neapmokame. Siuntą prašome išsiųsti registruotu paštu (išsaugokite siuntos registracijos numerį) arba kurjerių pagalba adresu:

„UAB Topgoldus“

H.Manto g. 20, Klaip4da – 92131, Lietuva

Gavę Jūsų siuntą, pinigus grąžinsime 15 darbo dienų bėgyje į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pirminis apmokėjimas. Visas pašto/muitinės išlaidas, susijusias su grąžinamos prekės siuntimu, apmoka pirkėjas.

 

TOPGOLD pasilieka sau teisę nepriimti atgal juvelyrinių dirbinių su mechaninių pažeidimų žymėmis, jeigu jos atsirado dėl pirkėjo kaltės, netinkamos priežiūros ar nešiojimo. Kilus klausimams dėl tokių gaminių grąžinimo arba keitimo, visi nesutarimai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus deryboms, kreipiamės  į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kuri, savo ruožtu, konsultuojasi su „Lietuvos Prabavimo Rūmais“, ar tokia pretenzija yra pagrįsta.

Ar tai tikras auksas/sidabras? Kas gamina jūsų parduodamus juvelyrinius dirbinius?

Taip, visi tauriųjų metalų gaminiai yra pažymėti atitinkamais Lietuvos prabavimo rūmų – prabos ženklais. Gaminiai su deimantais taip pat turi visus sertifikatus.

Gaminiai daromi tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Didžioji dalis gaminių gaminama Lietuvoje, Tailande, Italijoje, Turkijoje, Lenkijoje ir Rusijoje.